LG: Få 5% rabatt på ditt första köp med denna kupong
Spara 5% på ett köp med LG rabattkod
Spara 15% med LG studentrabatt

Gå inte miste om LG rabattkoder
genom att prenumerera på TrustDeals nyhetsbrev!
genom att prenumerera på TrustDeals nyhetsbrev!
Rabatt | LG rabatter |
---|---|
2% | Spara 2% på ditt köp hos LG |
5% | Spara 5% på ett köp med LG rabattkod |
15% | Spara 15% med LG studentrabatt |
20% | Spara 20% på sortimentet med denna LG rabattkod |
5% | LG: Få 5% rabatt på ditt första köp med denna kupong |
För närvarandet finns det 9 rabattkoder tillgängliga för LG på TrustDeals.se. Dessa rabattkoder används 1385 tider och blev senast verifierade på 1 maj 2025.
De senaste 30 dagarna sparade TrustDeals.se besökare 30 kr hos LG med 11 olika rabatter.
Du kan prova 9 rabattkoder för att se vilken rabattkod du sparar mest med, eller direkt välja den rabattkod som TrustDeals.se rekommenderar. Om du själv hittar en LG rabattkod, så hör vi gärna av dig.
LG erbjuder flera olika sätt att nå sin kundtjänst. Du kan chatta med en servicetekniker via LG Chatbot under veckodagar och tider som är angivna på deras hemsida. Du kan även ringa en LG-supporttekniker på deras B2C-supportnummer eller skicka ett meddelande via e-post.
LG accepterar flera olika betalsätt för sina produkter, inklusive MasterCard, VISA, American Express, Maestro och Klarna. På deras hemsida kan du se vilka alternativ som finns tillgängliga i kassan.
LG erbjuder olika garantier beroende på produkten. Till exempel är garantitiden för TV- och audio-produkter mellan 2 och 5 år på panelen, medan det för monitorer är 2 år. För tvätt- och torkprodukter är garantitiden mellan 2 och 10 år på direkt drivemotor och dual inverter compressor/motor. För diskmaskiner är garantitiden mellan 2 och 10 år på direkt drivemotor och för styler-produkter är garantitiden mellan 2 och 10 år på inverter compressor. Kyl- och frysprodukter har 2-10 års garanti (20 år garanti för Centum System) på linear compressor.
LGs "Green Product"-strategi är utformad för att utveckla produkter som minimerar påverkan på miljön genom hela produktlivscykeln. Strategin är indelad i tre kategorier: människor, energi och resurser. Detta inkluderar att förbättra miljön i hemmet genom att minska produkternas ljudnivå och vibrationer, minska negativ miljöpåverkan, förbättra energieffektiviteten genom att minska produkternas energikonsumtion och energikonsumtion i standby-läge.
LG Ad Solutions och RTL AdAlliance har förlängt sitt samarbete inom connected TV-annonsering till flera europeiska marknader. Företagen kommer att erbjuda en samlad köpupplevelse för datadrivna CTV-annonser på LG smart-TV-enheter. Advertisers i Tyskland, Schweiz och Österrike kan nu nå tittare med hjälp av LG:s riktade annonsering och premium CTV-annonsering. Samtidigt möjliggör detta samarbete för RTL AdAlliance att inkludera LG:s native annonsering i sitt befintliga utbud.
LG samarbetar med livsstilsvarumärket Moooi för att visa upp en premium-hemlivsstil på Milan Design Week 2023. Utställningen, med temat "A Life Extraordinary", kommer att presentera LG OLED TV-apparater som harmoniserar med utställningsytan och en mängd livsstilsprodukter. Besökare kommer att kunna uppleva den unika kombinationen av LG OLED TV-apparater med Mooois möbler och interiöraccessoarer, som förra året lockade i genomsnitt 4 000 besökare per dag på Milan Design Week.
LG Groups ordförande Koo Kwang-mo betonar vikten av globala leverantörskedjor för katodmaterial för elfordonbatterier, och säger att katod är kärnkompetens och en framtida tillväxtmotor för gruppens batteriverksamhet under sitt besök på LG Chem Ltd.'s fabrik. Koo besökte LG Chem's Cheongju fabrik för att aktivt svara på förändringar på den globala batterimarknaden påverkad av Inflation Reduction Act i USA och Critical Raw Materials Act i Europa. LG Chem har som mål att öka sin försäljning av batterimaterial, inklusive katoder, från cirka 5 biljoner won 2020 till ungefär 20 biljoner won 2027.
LG beräknas generera över 7,6 miljarder dollar i försäljning från sin elbilskomponentverksamhet i år. Företagets fordonskomponentlösningar förväntas stå för över 10 procent av LG Electronics' totala försäljning i år, med en orderbok värd 100 biljoner won. Efterfrågan på elbilar ökar trots en övergripande nedgång i den globala fordonsmarknaden, vilket förväntas leda till ytterligare nya order på 30 biljoner won under året.